مزاحم یاب تلگرام

مزاحم یاب تلگرام
16 دی 1400 خواندن در 3 دقیقه

مسنجر تلگرام که در سال های گذشته محبوبیت فراوانی از سوی کاربران ایرانی دریافت کرده بود، باعث شد تلگرام های غیررسمی بسیاری توسط برنامه نویس های مختلف ساخته شود. که این تلگرام های غیررسمی از سورس های خود تلگرام اصلی استفاده می کردند زیرا مسنجر تلگرام، اوپن سورس است.

تلگرام های غیررسمی از امنیت بالایی برخوردار نبودند. به همین دلیل از اسفند سال ۹۶، حدود ۴۲ میلیون اطلاعات کاربران ایرانی (بخشی از دیتابیس تلگرام) توسط گروهی به نام «سامانه شکار» از نسخه های غیررسمی تلگرام پخش شد.

اطلاعات کاربران تلگرام در نسخه های غیررسمی تلگرام

نکته جالب اینجاست! اطلاعات کاربرانی که از تلگرام های غیر رسمی استفاده نمیکردند نیز، داخل این فایل پخش شده، وجود داشت.  چرا که تلگرام های غیر رسمی به مخاطبین اکانت ها دسترسی دارند. و به راحتی می توانند مخاطب های تلگرام کسانی که از تلگرام های غیر رسمی استفاده می کنند را داشته باشند.

مزاحم یاب در تلگرام و ربات مزاحم یاب کیوی :

با توجه به اطلاعات پخش شده ۴۲ میلیون کاربر ایرانی تلگرام، شما می توانید به راحتی شماره افرادی را که در بین این ۴۲ میلیون اطلاعات لو رفته (بخشی از دیتابیس تلگرام) وجود دارد، پیدا کنید.

ربات کیوی در تلگرام برای شما مانند یک مزاحم یاب عمل می کند. کافیست یوزرنیم یا Chat ID (آیدی عددی ، چت آیدی) شخصی را که می خواهید شماره آن را بدست آورید، به ربات مزاحم یاب کیوی بدهید.

ربات تلگرامی مزاحم یاب کیوی

آموزش کار با ربات مزاحم یاب کیوی :

  • در اولین قدم ابتدا باید به ربات کیوی بروید (کلیک کنید). از روشن بودن فیلترشکن یا پروکسی خود در تلگرام اطمینان حاصل کنید.
  • حالا دو روش برای پیدا کردن شماره افراد در تلگرام، در ربات مزاحم یاب تلگرام کیوی وجود دارد.
  • اگر شخصی را که می خواهید شماره او را پیدا کنید، آیدی تلگرام داشت یعنی همان Username؛ بر روی دکمه «جست و جو با یوزرنیم» کلیک کنید.

 

جستجوی مزاحم تلگرام با یوزرنیم

  • در این مرحله، کافیست یوزرنیم (username) شخصی را که می خواهید شماره آن را بدست آورید، به همراه @ برای ربات مزاحم یاب کیوی، ارسال کنید. بطور مثال :

@TaskmanageR

دریافت شماره موبایل اکانت تلگرام

همان طور که در تصویر می بینید، بعد از ارسال کردن یوزرنیم، شماره شخص موردنظر را می توانید روبروی عبارت Phone Number، ببینید.

  • اگر کاربر مورد نظر شما، یوزرنیم یا آیدی نداشت، می توانید از ویژگی آیدی عددی یا همان Chat id استفاده کنید. (هر اکانت تلگرام حتما دارای یک عدد چند رقمی است که چت آی دی نام دارد. برای دیدن چت آیدی هر شخص در تلگرام، باید یک تلگرام غیر رسمی مانند Plus Manager نصب کنید. در این اپلیکیشن، چت آیدی کاربر مورد نظر دقیقا زیر نامش (firstname) وجود دارد)
  • سپس روی دکمه «جست و جو با چت آیدی» کلیک کنید.

جستجو مزاحم تلگرام با چت آی دی

  • حالا ربات مزاحم یاب تلگرام از شما می خواهد یک چت آیدی برایش ارسال کنید. (به طور مثال کاربری با چت آیدی ۱۱۳۴۳۷۳۷۰)

 

دریافت شماره اکانت تلگرام با چت آی دی

  • حالا می توانید شماره آن شخص را روبروی فیلد Phone Number، ببینید.

 

ربات مزاحم یاب کیوی در گروه ها :

یکی از مزیت های ربات کیوی، استفاده آن در گروه ها می باشد. به این صورت که کافیست آیدی ربات مزاحم یاب کیوی را در هر گروهی که دوست دارید، وارد کنید. سپس، روبروی آن، چت آیدی شخص مورد نظر را بنویسید و ارسال کنید.

استفاده از ربات کیوی در گروه های تلگرامی

دریافت شماره اکانت تلگرام در گروه

نتیجه گیری :

ربات کیوی یک ربات مزاحم یاب تلگرام است که از دیتابیس لو رفته تلگرام (منتشر شده توسط تلگرام های غیر رسمی)، استفاده می کند و با استفاده از آن می توانید شماره افرادی که در تلگرام حساب کاربری دارند را پیدا کنید.

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دیدگاه ها و پرسش ها

هیچ دیدگاهی تا این لحظه در این صفحه ثبت نشده است.
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد سایت شوید.