دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی توسط ابزار دیجیتال
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی در دنیای دیجیتال

به هرگونه بازاریابی محصولات و خدمات که از طریق دستگاه های الکترونیکی صورت میگیرد، دیجیتال مارکتینگ میگویند.

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

رادیو در سال 1986 اختراع شد و 10 سال طول کشید تا اکثر مردم آن را تهیه کنند و به یک محصول عمومی تبدیل شد. پس از این موضوع، فکر تبلیغات از طریق رادیو ذهن ها را درگیر کرد. اولین تبلیغ مربوط به یک اجرای اپرا بود که بعد از پخش آن از طریق رادیو، همه بلیط های آن اجرا فورا فروخته شد و این اولین تجربه بازاریابی از طریق دستگاه های دیجیتال در دنیا بود.

تیم رکسار در این صفحه تعدادی از راه های بازاریابی از طریق دنیای دیجیتال را برای شما بازگو میکند و در عمل نیز آماده تبلیغات دیجیتالی کسب و کار شما است.

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

ارسال پیامک به بازار هدف

یکی از روش های بازاریابی دیجیتال، ارسال پیامک تبلیغاتی کسب و کار شما از طریق پنل های ارسال پیامک میباشد. اما نکته حائز اهمیت در این روش، ارسال پیامک به کسانی است که بتوانند برای شما تبدیل به مشتری شوند و به اصطلاح بازار هدف شما باشند.

تیم رکسار این امکان را برای شما فراهم آورده که شماره های تماس بازار هدف کسب و کار شما را در اختیارتان بگذارد. با این امکان، درصد موفقیت تبلیغات پیامکی شما چندین برابر خواهد شد. و اگر شما بخواهید ارسال پیامک را نیز برای تمام شماره های آزاد و بلک لیست، انجام میدهد. پس برای شروع تبلیغات پیامکی خود، “رکسار” بهینه ترین انتخاب است.

ارسال پیامک انبوه به بازار هدف
ایمیل مارکتینگ

ارسال ایمیل

همچنین شما میتوانید تبلیغات کسب و کار خود را از طریق ایمیل به کاربران اطلاع دهید. این یکی از حساس ترین روش ها است زیرا امکان اسپم شدن ایمیل شما توسط کاربر وجود دارد. نکات قابل رعایت در این روش؛ محتوای مناسب، دیزاین جذاب و زمان مطلوب است.

ابزار Mailchimp این امکان را به شما میدهد که ماهانه 12000 ایمیل رایگان به 2000 نفر ارسال کنید. همچنین با ارائه گزارش هایی از دیده شدن ایمیل موردنظر، به شما کمک میکند که تبلیغات خود را تحلیل کنید و محتوای جذاب تری برای متن های تبلیغاتی خود خلق کنید.

شبکه های اجتماعی

یکی از اصلی ترین بخش های زندگی بیشتر انسان ها در حال حاضر، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. در بستر این شبکه ها، شما به کاربران زیادی دسترسی دارید. و با مدیریت بهینه پیج کسب و کار خود میتوانید درآمد زایی و اعتبار خوبی را کسب کنید.

اما مدیریت این پیج ها نیاز به استراتژی های خاص خود را دارد. شما بدون مطالعه و تحقیق و استفاده از تجربه های موفق نمیتوانید به نتیجه مطلوبی در این زمینه برسید. 

هم میتوانید ترفندهای مدیریت شبکه های مجازی خود را در مقاله « ترفندهای مدیریت شبکه های مجازی کسب  کارها » مطالعه کنید. و هم تیم رکسار آماده مدیریت شبکه های مجازی کسب و کار شما میباشد.

شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ